cursor

 

12 Dec 2012

Readers Digest Contest-Tipu Atau Betul-Betul?

Lebih kurang pukul 2 petang tadi adik kat kampung call and bagitau aku dapat surat dari Readers Digest ni, katanya ada kunci kereta sekali dgn 2 vouchers bernilai 200k and 500k. Terkedu siot aku. Hahaha. Mau x terkedu terkezut terkentut..tup2 dapat hadiah meletoppp da vast camtuh. Rasa-rasanya aku tak pernah join contest2 readers digest ni. Sign up kt wbsite dia tu pernah la kot, aku pon tak ingat. Sebab selalu jugak diorang hantar email kat aku tapi aku abaikan aje.

Tapi exsaited jugak la masa adik cakap dapat hadiah camtuh, siap aku suruh poskan surat tu ke KL lagi sebab aku nak tengok betoi2 ye ke tidak. Disebabkan aku busy buat keje siang tadi so baru malam ni aku dapat search pasal hadiah contest Readers Digest ni. Sekali dapat...walllllaweeehhh! Ramai gilerr cam tak puas hati kat Readers Digest sebab kaedah yang digunakan untuk melakukan produk dia adalah dengan tarik orang suruh join contest, pastu bila dah start join kena beli plak barang-barang dia yang agak mahal harganya. Oii, senangnya hidup ekau yer Readers Digest nak mengdigestkan duet orang?? Perghhh..naseb baik aku dengan rakusnya search dulu kesahihan offer dia kat tenet. Kalau tak mau mampos poket laki aku nak derma ke depa. Ciss..

Ni bukan aku memain tau, memang ramai orang duk komplen pasal Readers Digest ni, lalu aku pon terkomplen skali sebab aku pon sipi2 nak kena dajal gak.  Hahaha.. Dari review yang aku buat, gilerrrr kaedah ni Readers Digest dah buat dari 80-an lagik! Fuhhhhh... Apsal takde tindakan yang diambik ye?takde orang komplen ke hapa? Nasib baik aku tak terkena lagi, kalau tak pasti bakal pengkomplen tu adalah aku, muehehe.


So, nasihat aku kepada penerima-penerima surat contest dari Readers Digest macam aku, sila lah buat kajian dulu before korang join..tenet data yg telebih guna kat fesbuk tu bleh simpan sikit utk search menda ni, jangan menyesal di kemudian hari bila duet susut dek kena bayaq ke depa. Hahaha!
Ok bye!


4 comments :

Athirah Tieramiessyou said...

hHAHAHahaha kak min ni lawak lah!

.MiN. said...

eh betoi ni tira, haha. gila hapa tup2 nk bg org kete ngan duet ribu riban :P

Anonymous said...

Sama la kite.. Tp pernah skali readers digest bg dwet dlm bentuk cek bersekali dgn surat. Ingatkan cek tipu. G maybank skali cashkan, mmg btul ini cek sah. Bl igt blk, dl pernah beli brg agaknya dia byr blk kot.. Coz nilainya sama dgn hrga brg tu. Entahla.

Lagubestbest said...

Readers Digest xkne cekup sebab dia xpaksa orang join pun. N dia mmg buat n beri hadiah. Cuma.. Seorang pemenang dari jutaan manusia seluruh dunia? Percentage nak menang tu macam main loteri dah. Hahaha

background